دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

پیامک هایی محمدی (صلی الله علیه وآله)

  1. هر چه فرزند آدم پیرتر میشود . دو صفت در او جوانتر میگردد: حرص و آرزو..
  2. ناداری بلاست و از آن بدتر بیماری تن و از بیماری تن٬ دشوارتر: بیماری دل!
  3. مومن همواره در جستجوی حکمت است.
  4. نمیتوان همه را به مال راضی کرد ولی به حسن خلق میتوان.
  5. از لجاجت بپرهیزید که انگیزه ی آن نادانی و حاصلش پشیمانی ست.
  6. چون تو را ستایش کنند بگو ای خدا مرا بهتر از آنچه گمان دارند بساز و آنچه را از من نمیدانند بر من ببخش و مرا مسئول آنچه میگویند قرار مده.  
  7. زیبایی شخص در گفتار اوست.    

من باز به غیبت صغری میروم دوست جان!  فعلا رو  این هفتا فکر کن تا بعد... (خاصه جمله شیشمیه!.. خیلی جالب بود

نظرات 3 + ارسال نظر
من 26 مهر 1387 ساعت 19:05

بیشتر از یه ماهه خبر ازت نیست دختر
کجایی؟

سلام دوست من.
وبلاگ جالبی داری.این پستت هم خیلی آموزنده بود.اگه دلل خواست به منم یه سرکی بزن.خوشحال میشم.

علی راد 17 مرداد 1388 ساعت 03:31 http://novin21.blogsky.com

هوووووم اینا چسبید بقیه رو نگاه نمی کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد