دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

پنیر| نارفیق| تولد قمری| مَرد| کِرم

دیروز رفتم کتابفروشی پنیر خریدم.

 

پ ن1 : بابا پشتکار!... نمیری یه وخ!

 

پ ن2 : اصولا کتابای من یا گم میشن یا دوتا میشن!

 

پ ن3 : اغراق اصلا خوب نیس(مربوط به پ ن2 )

 

پ ن4 : فقط همین پنیره گم شد. یه بارم رفته بودم کتابفروشی دیدم وای این کتابه از تونی جونه، گرفتیم آوردیمش خونه، یه تورقی فرمودیم دیدم وا! چقذه این کتابش مثل اون یکیه!! بعد نگو یکی بوده انتشاراتش فرق میفوکولیده اسمشم خب یه کم تغییرونده بودن. مام اغفال شدیم دیگه.

 

پ ن۵ : فردا نهم رجب می باشد!

 

پ ن۶ : چند قـرن پیشتر، فردا روزی علی اصغر(ع) به دنیا اومد!

 

پ ن۷ : چند سال پیشتر، فردا روزی دختره(س) به دنیا اومد!

 

پ ن۸ : علی اصغر رو نمیدونم ولی دختره روز تولدش پنج شنبه بود، قشنگ یادمه صُب بود نزدیکای اذون.. آخی یادش به خیر فرداش هم روز اول عید بود هم تولد امام جواد، یادش بخیر واقعا!

 

پ ن۹: چرا اسممو نذاشتن "علی اصغر" آخه؟

 

پ ن۱۰: "رجب" هم اسم بدی نبودا!

 

پ ن۱۱: بلاگ اسکای فقط ۴ تا مَرد صفت داره!

 

پ ن۱۲ : دستمو ول کن نارفیق!

 

پ ن۱۳: میخوام ببینم اونایی که هی هزار تا پ.ن میدن چه احساسی بهشون دس میده

 

پ ن۱۴: خب احساس خاصی ندارم فقط یاد اسم یکی از بلاگا افتادم

 

پ ن۱۵: و بدانیم اگر کرم نبود بعضیها چیزی کم داشتند!

نظرات 6 + ارسال نظر
صحرا 1 مرداد 1386 ساعت 09:37 http://WWW.DIYAREAREZOO.BLOGFA.COM

سلام خوبی؟ خاطره های قشنگی نوشتی . اگه دنبال قالب هم میگردی چند روزه که خود مسئولاب بلاگ اسکای یه سری قالب جدید گذاشتند یه سر بزن.
پیش من هم بیا خوشحال میشم ببینمت.

سلام.
خوبم.
نه خاطره بود و نه قشنگ.
میام!... یه روز از همین روزا...

غریبه 8 مرداد 1386 ساعت 18:29 http://gharibehtak.blogsky.com

سلام ای ول موندم با نود نه سال عمر چگونه حوصله این کارا را داری موفق باشی

پرپر 8 مرداد 1386 ساعت 19:35 http://s-p.blogsky.com

سلام ...
خوبی؟؟؟؟اینم من.....
سفرنامه تو حوصله م نکرد بخونم بس که طولانی بود...
این دستتو نگرفتم که میگی دستمو ول کن....
بعدشم آدم همه مسایلو نباید بیاد تو وبلاگ بنویسه...یه چیزی بوده بین من و تو چرا باید بقیه هم بدونن؟؟!!!
همین....

آرش 8 مرداد 1386 ساعت 21:07 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام دخمله نمی دونم هنوزم دنبال قالب هستس یا نه ولی می تونی از اینجا بگیری:
http://khodaeigroup.blogsky.com/

آلا 10 مرداد 1386 ساعت 11:46

این چه کاریه که تمام نظراتت رو بستی بعد من مجبورم بیام هی پایین پایین پایین.....بعد تعداد نظراتت میاد پایین ها.......

اصل کاری رو یادم رفت....بذار یادم اومد میام میگم....

من 22 مرداد 1386 ساعت 00:19

گور به گوری کامنتدونیتو باز کن من به عالمه حرف می خوام بزنم. دختره ی چش سفید

خب چرا همین جا نمیزنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد