دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

سرماخورده ی عقده ای!!!

1.میخوام آپ کنم.

2. دارم آپ میکنم.

3. آپ کردم.

4. هر وقت مضطربم سرما میخورم!

5. اصلا هم فرقی نمیکنه که تابستون باشه یا زمستون!

6. من الان همزمان هم دارم تایپ میکنم و هم چادر سفیده ی گل آبیمو اتو میزنم!

7. مَشَد

8. کی دعا میخواد التماس کنه!

9.التماس 2آ

10. من وختی برگشتم روزی یه بار اینجا رو آپ میکنم.

11. تو هم باس بیای و بخونی و بنظری!

13. گفته باشم!

14. کی میگه 13 نح3؟ نحسه؟!!!

15. تموم پست هام روی صفحه س. 

16. کی میاد از پست اول تا اینجا رو بخونه و بکامنته؟

17. عقده م شده!

18. دلم شور میزنه...

19. من  نمره ی 20 کلاسو نمیخوام!

20. بچه که بودم با عدد 21، گوسفند می کشیدم!

21. میشه عکستو برام بفرستی میخوام ببینم هنوزم میتونم یا نه؟

22. بره ی من! جیگرتو بخورم!

23. وای من اگه برنگشتم؟؟!!

24. فک کنم این سفر آخرمه!

25. اسم این کار من چیه؟؟

۲۶. اینکه هی پستای قبلیمو قاطی میکنم.

۲۷. راستی؟؟؟!!

. هیچی...

. من میگم خدا به همرات

۳۰. تو میگی چه تلخه حرفات

نظرات 2 + ارسال نظر
ثالث 19 تیر 1386 ساعت 05:42 http://shakhse-sales.blogsky.com

سلام
وبای دخترونه زیادی رو سر زدم. دخترای زیادی هم به وبم سر زدن. ولی یه چیزی میگم خوب گوش کن خوب؟ قدر روحیه شادتو بدون. این روزا کم توو دخترا گیر میاد. خدا کنه بتونی با سلامت این روحیه رو نگه داری.

روحیه ی شاد؟

من 20 تیر 1386 ساعت 01:01

مث خودمی
دختره ی روانی کله خر!

جان دلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد