دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

دختری که فردا رو میخواد!

اینجا که بلاگ که نیس که! منم بلاگر نیستم.

ناز و نیاز!

میدونی؟(با لحن رضاشفیعی جم)

الان خواسم بیام اینجا یه نیگا به بلاگ انداختم دیدم واه واه چه قالبی!

یهو شعره اومد! اصلنم به بنان ربطی نداره، خودم گفتم، اون از من

تقلید کرده، البت اون که نه ترانه سراش که نمیدونم کی بوده ازم تقلیدیده:

 

بــــــــاز ای قالبه ی ناز! با وب من بسااااز، کاین غم جانگدااااز برود ز برم

گر کسی لینک من نیفزوووووود، از گناه تو بوووووود، بیا تا ز سر گنهت گذرم

بـــــــــــاز میکنم دست یاری به سویت درااااااااز

بیا تا غم خود را با آپای ناااااز، ز خاطر ببرم

گر نکند تیر خشم فیلتر، وبم را هدف

به خدا همچو مرغ پر شور و شعف به سویت بپرم!

آ...آ...آآآ...آ...آ...آآآ...هوم..هوم...هومم!!!

آن که او به رنگت دل بندد چون من کیست؟

ناز تو بیش از این بهر چیست؟

تو قالب نازی! در وبم بنشین، من تو را وفادارم بیا که جز این، نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر، به خدا اگر از وبم نگیری خبر، نیابی اثرم

 

نظرات 1 + ارسال نظر

با کارت فعال بسیج قالبهای رایگان دریافت نمایید!

با تشکر شرکت قالب سازان بسیجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد